اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.


محصول جدید در خانواده All in One سامسونگ


 


شرکت سامسونگ به تازگی از نسل جدید کامپیوترهای مدرن این شرکت در قالب All in One های جدید سری 7 پرده برداشت.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این کامپیوترهای دسک‌تاپ که در نگاه اول همچون یک مونیتور ساده به نظر می رسند در حقیقت یک کامپیوتر پیشرفته با سخت‌افزارهای مدرن و به روز محسوب می‌شوند که بعلت حجم کم و قابلیت جابجائی بالا از استفاده فراوانی برای تمامی کاربران برخوردارند. از جمله مهم‌ترین نکات مثبت سری 7 کیفیت بالای صفحه‌نمایش با تکیه بر فناوری مدرن ساخت پنل‌های تصویری سامسونگ است که تجریه‌ای همچون تلویزیون‌های با کیفیت این شرکت را در اختیار کاربران PC قرار می‌دهد. در تشریح این محصول جدید Scott Ledterman مدیر بازاریابی بخش Mobile PC در شرکت سامسونگ ضمن اشاره به مزیت‌های اصلی این دستگاه در کاهش فضای مورد نیاز کامپیوتر و حذف سیم‌های دست و پاگیر ارتباطی از این مجموعه، از سری 7 بعنوان انتخابی ایده‌آل در جهت ارتقا سیستم دسک‌تاپ یاد نموده و دستیابی به تکنولوژی روز پردازشی در قالب سیستمی کمپکت و کوچک را دو عنصر کلیدی موفقیت این مجموعه عنوان می‌کند. صفحه‌نمایش تمام لمسی All in One جدید سامسونگ یک نمونه 23 اینچی پیشرفته با طراحی مدرن و پیشرفته است که قطری تنها معادل 16 میلیمتر دارد. نور پس زمینه این صفحه‌نمایش Full HD توسط فناوری LED backlight تامین می‌شود که در ترکیب با مجموعه اسپیکرهای مدرن Harman با صدای فراگیر تجربه فوق‌العاده‌ای از مشاهده تصویر با کیفیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ظاهر پیشرفته این قسمت درکنار مجموعه بی‌سیم موس و صفحه‌کلید سیمای منحصر به فردی برای سری 7 فراهم نموده است. وب‌کم با کیفیت HD و درایو DVD لیست مجموعه تصویری سری 7 را در این قسمت تکمیل می‌کنند. استفاده از صفحه‌نمایش تمام لمسی در این مدل یکی از مشکلات همیشگی برخی از کاربران در اجبار به استفاده از صفحه کلید و موس برای کنترل سیستم‌عامل را به دست فراموشی سپرده و راحتی استفاده فوق‌العاده برای این دسته از کاربران به همراه می‌آورد. قلب تپنده دستگاه و بخش پردازشی آن بر پایه پردازنده‌های مدرن Core i3 و Core i5 شرکت اینتل شکل گرفته و در قسمت نرم‌افزاری نیز از سیستم‌عامل محبوب Microsoft Windows 7 Home Premium استفاده شده است.

 



           
سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 9:4
ازیتا کرمی


رونمائی از دیوار ویدئویی جدید سامسونگ


 


شرکت سامسونگ در خلال نمایشگاه صوتی و تصویری InfoComm دیوار ویدئویی LED خود از نمایشگرهای حرفه ای LFD خود با نام UD55A را برای بازار خاورمیانه بصورت رسمی معرفی نمود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این محصول جدید که برای کاربردهای تجاری و غیر خانگی بهینه سازی شده است یک نمایشگر بزرگ 55 اینچی LED با هدف استفاده و سرویس‌دهی کاملا طولانی مدت برای اماکن تجاری، اداری همچون اتاقهای کنترل، ایستگاه‌های تلویزیون، لابی ساختمان‌های مدرن و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای ا‌ست، جائیکه تداوم سرویس با کیفیت از جمله مهمترین نکات مورد نظر این رده از مشتریان به حساب می‌آید. قاب پنل (bezel) این صفحه‌نمایش جدید تنها 5 میلیمتر است که با در نظر گرفتن ابعاد بسیار بزرگ صفحه‌نمایش تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای بدون قاب تصویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فناوری LED LFD بکار گرفته شده در این پنل از کیفیت ساخت بسیار بالائی برخوردار بوده و با ارائه وضوح تصویر Full HD و روشنائی فوق‌العاده 700nit شرایط کاملا دشواری را پیش روی سایر رقبای این کلاس قرار داده است.

از جمله دیگر برتری‌های این پنل جدید علاوه بر امکان نصب و راه‌اندازی آسان، می‌توان به قابلیت digital loop آن اشاره کرد که برخلاف اغلب پنل‌های LFD اجباری برای اتصال مستقیم هر پنل به منبع ارسال تصویر وجود نداشته و به راحتی می‌توان تصویر هر پنل را بصورت مستقیم به دیگری انتقال داد. این عمل از طریق پورت دیجیتالی DVI به راحتی هرچه تمام‌تر امکان‌پذیر خواهد بود. در رابطه با این پنل جدید Karan Chopra مسئول بخش تجارت پنل‌های تصویری سامسونگ در منطقه خلیج‌فارس ضمن اشاره به نیاز موسسات تجاری در تهیه پنل‌های اقتصادی با کیفیت و دوام بالا، از UD55A بعنوان عامل تثبیت جایگاه همیشگی سامسونگ در ساخت پنل‌های بزرگ تجاری یاد نمود.

 



           
سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 9:2
ازیتا کرمی

موتورولا دو تبلت جديد از خانواده Xoom را معرفي كرد

 

 


موتورولا، توليدكننده تبلت و گوشي تلفن همراه دو تبلت جديد از خانواده Xoom خود را به نمايش گذاشت كه ماه آينده در انگليس و ايرلند به فروش خواهد رسيد.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) تبلت هاي Xoom 2 و Xoom 2 Media Edition هردو از سيستم عامل آندرويد 3.2 و پردازنده دو هسته اي 1.2 گيگاهرتزي بهره مي برند.هردو تبلت داراي صفحه نمايش HD با ويژگي Gorilla Glass هستند. تبلت Xoom 2 داراي صفحه نمايش 10.1 اينچي و Xoom 2 Media Edition داراي صفحه نمايش كوچكتر 8.2 اينچي است.


Xoom 2 كه 100 گرم از تبلت Xoom سبك تر است اتصال WiFi، 1 گيگابايت رم و 16 گيگابايت حافظه و دوربين 5 مگاپيكسلي را در اختيار كاربرانش قرار خواهد داد.


Xoom 2 Media Edition نيز نسخه اي از Xoom 2 است كه جهت كاربردهاي چندرسانه اي و بازي طراحي شده است و اندازه 8.2 اينچي و وزن 386 گرمي آن حمل اين تبلت را آسانتر كرده است. همچنين اين تبلت نسبت به Xoom از 20 درصد عملكرد گرافيكي بالاتر برخوردار است



           
شنبه 14 آبان 1390برچسب:, :: 15:48
ازیتا کرمی


معرفی نوکیا Kinetic گوشی انعطاف‌پذیر+ویدئو

نوکیا از یکی از فناوری‌های آینده در گوشی‌هایش توسط تاپانی جکینن، رئیس بخش طراحی، پرده‌برداری کرد و آن چیزی نیست جز یک گوشی انعطاف‌پذیر!


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) نوکیا Kinetic در همایش Nokia World 2011 در مرکز اکسل شهر لندن، یکی از ستاره‌های جذاب بود.

با پیچ دادن گوشی به سمت جلو می‌توان فایل‌ها را مرور کرد و عمل پیچ دادن، سرعت را کنترل می‌کند. هر بیشتر پیچ دهید، سریع‌تر می‌توانید مرور کنید. اگر زیاد دور شدید خیلی راحت گوشی را به آرامی پیچ دهید تا به فایل یا مخاطبی که به دنبالش بودید دسترسی پیدا کنید. برای اجرا می‌توان گوشی را خم کرد یا آیتمی را در منو باز کرد.


اگر تلفن شما زنگ زد، می‌توان به راحتی آن را کنار گوش برده و با فشارد دادن آن به تماس پاسخ داد.


از تاپانی سوال شد: چگونه شکل و عملکرد دست‌ در دست هم گذاشته و به این جا رسیدند؟


"این چیزی فراتر از صفحه‌لمسی است، اما هیچ تصمیمی برای جایگزین کردن آن وجود ندارد. این یک مولتی‌مدل است. مواردی وجود دارد که صفحه‌لمسی‌ها برترند، اما گاهی اوقات صفحه‌لمسی‌ها کار نمی‌کنند؛ مثل وقتی که در زمستان شما دستکش دارید."




بنابراین، Kinetic یک قابلیت پیچ دادن، فشار دادن و خم کردن هم برای بزرگنمایی انگشتی در صفحه‌نمایش لمسی اضافه دارد.


تاپانی می‌گوید: "شما حتی می‌توانید برای آن تنظیمات امنیتی خاصی انجام دهید. به طوری که گوشی شما تنها زمانی کار می‌کند که شما آن را به دست بگیرید. در واقع شیوه در دست گرفتن تلفن همراه توسط شما را می‌شناسد."


" این گوشی نمونه یا پروتو نشان می‌دهد که چقدر تعامل می‌توانید طبیعی و حسی باشد. این کار هنگام مرور، به شما نهایت کنترل را می‌دهد.


مثل وقتی که هنگام رانندگی، وقتی فرمان خودرو را بیشتر می‌پیچانید، ماشین سریع‌تر حرکت می‌کند. این هم همان‌طور است. با خم کردن و پیچاندن و لمس صفحه‌نمایش، شما می‌توانید هم‌زمان یک، دو، سه و حتی چهار کار را با هم انجام دهید."


کاربردهای چنین دستگاه‌هایی نامحدود است. خیلی راحت می‌توان این دستگاه‌ها را در انحنای داشبورد ماشین گذاشت و با عدم وجود کلید در این دستگاه‌ها به راحتی می‌توان آنها را ضد آب ساخت.


از نظر راحتی، دستگاه‌هایی مانند Kinetic به راحتی در جیب جا می‌شوند و به شیوه قرار گرفتن ما، خودشان را شکل می‌دهند.


گوشی‌های Kintic تقریبا تا سه سال دیگر وارد بازار خواهد شد. بنابه گفته تاپانی، نوکیا همه فناوری ساخت آن را دارد.

 



           
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 22:55
ازیتا کرمی


نوکیا امسال نخستین گوشی ویندوزی خود را عرضه می‌کند


 


شرکت نوکیا با انتشار بیانیه‌ای ای در روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی به سیستم‌عامل ویندوز فون را تا پایان سال 2011 میلادی روانه بازار کند.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) مرکز خبری و اطلاع‌رسانی MTV3 فنلاند پیش از این در گزارشی روی سایت اینترنتی خود اعلام کرده بود شرکت نوکیا امسال فقط یک گوشی هوشمند ویندوزی را روانه بازار می‌کند. این مرکز گزارش یاد شده را به نقل از "تیمو اهامواتیلا"(Timo Ihamuotila) مدیر بازرگانی نوکیا منشتر کرد که البته پس از گذشت مدتی این گزارش را تغییر داد.


در گزارش جدید این مرکز خبری اعلام شد که مدیر بازرگانی نوکیا اعلام کرده است عرضه نخستین گوشی ویندوزی نوکیا در سال 2011 به این معنی نخواهد بود که این شرکت فنلاندی تا پایان سال جاری میلادی تنها یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون را روانه بازار خواهد کرد.


سخنگوی شرکت نوکیا نیز در این خصوص توضیح داد که نخستین گزارش منتشر شده در این زمینه نادرست بوده است.


"استیفِن ایلاپ" مدیرعامل نوکیا اوایل ماه جاری میلادی توضیح داده بود که شرکت وی تا پایان فصل جاری چندین گوشی هوشمند ویندوزی را روانه بازار خواهد کرد.

 



           
پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, :: 14:45
ازیتا کرمی

فروش تبلت آندرويدي جديد ويوپد با قيمت 200 دلار


شركت ويو سونيك، تبلت ويوپد 7e آندرويد 2.3 (كينگربرد) را رونمايي كرده كه اواخر اكتبر با قيمت 199.99 دلار در آمريكاي شمالي به فروش خواهد رسيد.

به گزارش ایسنا ويوپد 7e داراي صفحه نمايش 7 اينچي با رزولوشن 800 در 600 پيكسل، يك رابط كاربري با هولوگرافي سه بعدي، يك پردازنده يك گيگاهرتزي، حافظه 4 گيگابايتي، يك ميكرو رابط چندرسانه‌يي اچ‌دي، يك دوربين 3 مگاپيكسلي، يك دوربين 0.3 مگاپيكسلي در قسمت جلو و يك محل كارت حافظه ميكرو SD براي افزودن حافظه اضافي تا ميزان 32 گيگابايت است.



           
پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, :: 14:40
ازیتا کرمی


به نخستین ویندوز فون نوکیا سلام کنیم


 

Nokia Lumia 800 and 710


فارنت:شرکت نوکیا نخستین ویندوز فون خود را در فردا در نوکیا ورلد ۲۰۱۱ رونمایی می‌کند و ما اطلاعاتی هر چند کم از ویندوز فون نوکیا را بدست آورده‌ایم.

این تلفن همراه با نام تجاری نوکیا ۸۰۰ یا Lumia 800 رونمایی خواهد شد تا عنوان نخستین ویندوز فون سیمبین‌ ساز معروف را به خود اختصاص دهد.

این تلفن همراه دارای مشخصاتی طراحی همچون نوکیا n9 بوده و دارای صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی لمسی به همراه ویندوز فون ۷٫۵ یا همان مانگو است .

 



           
پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, :: 14:37
ازیتا کرمی

معرفی Samsung Galaxy Tab 7.7 نخستین تبلت با پنل Super AMOLED Plus

 

 

gtab7.jpg


شرکت سامسونگ در نخستین روز نمایشگاه IFA 2011 در برلین آلمان، از نخستین تبلت دنیا با صفحه‌نمایش Super AMOLE Plus پرده برداشت؛ Galaxy Tab 7.7با طراحی زیبا و امکانات پردازشی پیشرفته از جمله برجسته‌ترین تبلت/اسمارت‌فون‌های دنیا در میان تمامی رقبا محسوب می‌شود. 

JK Shin مدیر و مسئول بخش ارتباطات موبایلی در شرکت سامسونگ ارائه تبلت جدید Galaxy Tab 7.7 را از نشانه‌های تعهد سامسونگ به خریداران در دستیابی به بهترین انتخاب در کلاس تبلت‌های موبایلی دانسته و طراحی فوق‌العاده باریک این تبلت را در کنار صفحه‌نمایش Super AMOLED Plusاز مهمترین نکات کلیدی در بازار تبلت‌ها و تامین کننده هدف نهائی سامسونگ در دستیابی به طیف وسیعی از استفاده‌کنندگان عنوان نمود. 

ابعاد این تبلت 7.89×133×196.7 میلمتر با وزن 335 گرم است که مهمترین نکته قابل اشاره در آن نسبت به نمونه‌های قبلی این کلاس کاهش چشمگیر قطر دستگاه به رقم ناچیز 7.89 میلیمتر است که آن را به Slim ترین تبلت فعلی بازار بدل می‌کند. صفحه‌نمایش این مدل بعنوان نخستین نمونه در این کلاس یک پنل 7.7 اینچی با فناوری بسیار پیشرفته Super AMOLED Plus با وضوح 800×1280 پیکسل و توانائی نمایش 16 میلیون رنگ است که فشردگی پیکسلی معادل 196ppiرا ارائه می‌دهد.شفافیت بی‌نظیر، زوایای دید گسترده و کنتراست فوق‌العاده،صفحه‌نمایش Galaxy Tab 7.7 را در جایگاه برترین نمونه‌های این کلاس قرار می‌دهد. 

دوربین اصلی این تبلت 3.15 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و یک فلش LED است که در فیلمبرداری از وضوح 720p با 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل این تبلت اندروید ورژن 3.2 موسوم به Honeycomb است که بهینه‌سازی‌های متعددی برای صفحه‌نمایش بزرگ تبلت‌ها  در آن به چشم می‌خورد.در این مدل همچنین از پوسته نرم‌افزاری اختصاصی سامسونگ با عنوان TouchWiz UXاستفاده شده است، که تغییراتی از جمله منوی Live Panel برای جایگذاری تصاویر، وب‌سایت‌های مورد علاقه و خروجی شبکه‌های اجتماعی بروی صفحه Home Screenدر آن دیده می‌شود. 

پردازنده دستگاه 1.4 گیگاهرتزی با دو هسته پردازشی ARM Cortex-A9 با چیپ‌ست Exynos است که در تحلیل‌های گرافیکی ازپردازشگر Mali-400MP استفاده می‌کند. حافظه داخلی این مدل در سه ورژن 16، 32 و 64 گیگابایت ارائه می‌شود و حافظه RAM آن نیز 1 گیگابایت است. اسلات‌کارت Micro SD تا 32 گیگابایت دیگر به حافظه داخلی دستگاه می‌افزاید. 

یکی از نقاط قوت اصلی Galaxy Tab 7.7 ظرفیت بسیار بالای 5100mAh باتری دستگاه است که بیش از 25 درصد نسبت به ورژن قبلی این کلاس به ظرفیت آن افزوده شده است. از جمله امکانات مولتی‌مدیائی این مدل پخش محتوای تصویری با وضوح 1080p و پشتیبانی از فرمت‌های تصویری پیشرفته‌ای همچون DivX و XviD است که در ترکیب با صفحه‌نمایش با کیفیت دستگاه شرایط فوق‌العاده‌ای را برای پخش فیلم در این مدل فراهم می‌آورد؛  Universal Remote Controlاز جمله دیگر قابلیت‌های مولتی‌مدیائی Galaxy Tab 7.7 است که در طی آن امکان کنترل تمامی تجهیزات صوتی و تصویری خانگی از جمله تلویزیون‌‌ها، پخش‌کننده‌های DVD و Blu-ray و Set top Box ها از طریق یک دستگاه منفردایجاد می‌شود. 

سرویس Samsung Hubیکی از اصلی‌ترین قسمت‌های تامین محتوا در این تبلت است که عناوینی از جمله Game Hub، Social Hub و Readers Hub در آن به چشم می‌خورند.Galaxy Tab 7.7 امکان برقراری ارتباط تلفنی و ویدئویی بر پایه چهار باند اصلی GSMو شبکه‌های نسل سوم را داراست و در این میان برخلاف گذشته نیازی به هدست و اتصال بلوتوث برای ایجاد تماس از طریق این تبلت نیست. سرعت اتصال 3Gدر این مدل برابر 21Mbps در حالت HSDPA و 5.76Mbps در حالت HSUPA است و گیرنده Wi-Fi دستگاه نیز برای اولین بار در این رده از استاندارد کامل 802.11a/b/g/n با امکانhotspot و Wi-Fi Direct پشتیبانی می‌کند. بلوتوث دستگاه از نوع پرسرعت ورژن 3.0 با امکان A2DP ست و پورت Micro USB اتصالات سیمی آن نیز به قابلیت USB Hostمجهز شده است.GPS با قطب نمای دیجیتالی لیست امکانات پرشمار این تبلت را تکمیل می‌کند.



           
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: 10:12
ازیتا کرمی

 معرفی هدست بلوتوث نوکیا Luna (لونا) همراه با فناوری NFC

Nokia_Luna_blue-480x640


هدست بلوتوث نوکیا Luna با طراحی جسورانه‌اش تجربه اتصال آسان با NFC را در یک بسته مقرون‌به‌صرفه به همراه نوکیا ۶۰۳، کامل می‌کند.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از وبلاگ فارسی نوکیا نوکیا با هدف ادامه دادن به گسترش سری لوازم جانبی خلاقانه، هدست بلوتوث نوکیا Luna را با طراحی متفاوت درون گوش و به همراه قابلیت اتصال NFC معرفی کرده است. این هدست که در چندین رنگ در دسترس است، از یک گوشی فشاری با ۸ ساعت مکالمه مداوم و شارژ آسان با هر شارژر میکرو یواس‌بی نوکیا برخوردار است.


فناوری انحصاری Always Ready (همیشه آماده) به کاربران امکان می‌دهد که تنها با برداشتن گوشی به تماس‌ها پاسخ دهید و با قراردادن آن در پایه‌اش، تماس را خاتمه دهید. هدست بلوتوث نوکیا Luna تنها با بهای ۶۹ یورو (قبل از اضافه شدن مالیات و هزینه گمرک) کاملا برای همراه شدن با نوکیا ۶۰۳ قیمت‌گذاری شده تا فرصت‌های اتصال به NFC را برای بیشتر مردم سراسر دنیا فراهم آورد.


 




           
یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, :: 9:35
ازیتا کرمی

 معرفی نوکیا ۶۰۳; یک گوشی با قیمت مناسب، رنگارنگ و پر از امکانات جدید

nokia-603


نوکیا امروز گوشی هوشمند رنگی و ارزان قیمت نوکیا ۶۰۳ را معرفی کرد. در این گوشی جدیدترین برنامه‌ها از پیش روی آن نصب شده است و این قابلیت را دارد که تنها با یک ضربه کوچک از طریق فناوری NFC محتوا را به اشتراک گذارد و برچسب‌ها را بخواند.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از وبلاگ فارسی نوکیا نوکیا ۶۰۳ برای جذب کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند برای اولین بار یک گوشی هوشمند را تجربه کنند و همین طور برای کسانی که می‌خواهند از گوشی‌های قدیمی، مخصوصا گوشی‌های هوشمند نوکیا به مدل‌های جدید ارتقا دهند؛ یعنی کسانی که به استقبال یک گوشی با جدیدترین فناوری‌ها و امکانات در پکیجی خواهند رفت که هنوز نوکیای بی‌همتاست.


این گوشی هوشمند جدید نمونه بارزی از باور نوکیا به این است که مقرون‌به‌صرفه بودن نباید کیفیت تجربه را قربانی کند. نوکیا ۶۰۳ طراحی جمع و جور و یکپارچه‌ای دارد که باعث شده به عنوان بهترین صفحه‌نمایش ۳٫۵ اینچ ClearBlack بادوام و ضدخش برای استفاده در زیر نور خورشید بهینه شود. انتظار می‌رود قیمت نوکیا ۶۰۳ حدود ۲۰۰ یورو (بدون اضافه شدن مالیات و گمرکات) باشد. این گوشی با نقشه‌ها و جدیدترین بازی‌ها از پیش نصب‌شده، امکان تصویربرداری، ویرایش و اشتراک‌گذاری عرضه می‌شود و همه اینها با گرافیک پرسرعت یک گیگاهرتز در این گوشی اجرا می‌شود. نوکیا ۶۰۳ نوآوری NFC را برای مردم بیشتری با امکان اشتراک گذاشتن محتوا، اتصال به لوازم جانبی نظیر هدست بلوتوث نوکیا Luna و در دسترس قرار دادن تجربیات جدید مانند مراحل دیده نشده از بازی Angry Birds فراهم می‌آورد.
نوکیا ۶۰۳ با برخورداری از جدیدترین نرم‌افزارهای سیمبین بل، از ۶ صفحه‌نمایش اصلی با قابلیت سفارشی کردن و ویجت‌های زنده و پویا برای شخصی‌سازی بهتر و اولویت دادن به محتوای مورد علاقه شما بهره‌مند است.
نوکیا ۶۰۳ در رنگ‌های سفید و مشکی با قاب‌های پشت در ۶ رنگ متفاوت سفید، مشکی، سبز، زرد، سرخابی و آبی و هدست بلوتوث نوکیا Luna نیز در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، آبی و سرخابی عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود عرضه هر دو محصول در سه ماه چهارم ۲۰۱۱ آغاز شود.



           
یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, :: 9:34
ازیتا کرمی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 1975
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ